Tandartspraktijk Kerckebosch
Klachtenregeling
Uw tevredenheid is van groot belang
De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. Wij vinden transparantie erg belangrijk, dus het liefst horen we het meteen van u als u ergens niet tevreden over bent. U kunt een opmerking direct bij de betreffende behandelaar melden of per e-mail naar ons verzenden. Indien gewenst, nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.
Wanneer wij er samen niet uitkomen, kunt u telefonisch advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,15 per minuut). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie van tandartsen, de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT). De afhandeling verschilt per situatie. De TIP-medewerker kan u verder adviseren. TIP raadt soms aan uw probleem per brief aan de KNMT voor te leggen. Als u besluit uw probleem per brief aan de KNMT voor te leggen, kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling. Meer informatie hierover vindt u op: KNMT klachtenregeling.
In de stoel een glimlach én erbuiten
Is het tijd voor een nieuwe tandarts? Wij verwelkomen nieuwe patiënten. Onze specialisten staan klaar om u te helpen aan een stralend gebit.
